ambivalens

ja hur ska jag kunna välja något bevis när jag inte ens kan bestämma mig för min blogg ska se ut

idag har jag grenslat fuckdaddy..höhöhö..ja, det handlade inte om naket då alltså.
jag upptäckte att jag är sjukt otränad. dessutom kunde jag knappt röra mig normalt av all träningsverk jag hade efter helgens vilda dansfest
jag ska bli the fittest fitta i höst.

saker och ting börjar hända. jag håller mina hemligheter hemliga tills saker och ting är klara

idag är första dagen sen ever som jag inte känner mig sönderstressad över allt jag ska fixa på kvällanra, ringa folk söka jobb osvosv. jag har bara glidit..ingen to do-list alls. jag undrar om min värld rasar om jag inte har mina listor..jag vet knappt vad jag ska göra med tiden.. hjelp.
kanske gå och lägga sig i lite mer vettigare tid idag..huh?

Kommentarer
Postat av: liza

åh, cousinlove. det var så himla fint att ha er på soffan och det är så vackert att vara en samling till söndagsfrukosten. min lediga vecka blir mest sömn, jag sover och sover och sover. idag ska jag gå till mobilia och köpa en dvd så jag och emma kan kolla på 6feetdvd utan att tvinga vänner ta med sig spelare. puss.

2007-08-28 @ 10:20:07
URL: http://drosophila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0