ansiktsbok

carl bildt har facebook. bildtan verkar vara en modern man. trots allt. jag undrar om han har göran persson och alla dom där på sin vännerlista?
jag har inte facebook..jag har inte last..jag har inte fickr inte bilddagboken inte myspace. jag har helgon..å haket fast jag aldrig är där
är det ingen mer än jag som vill vara lite hemlig? alltså jag överväger ändå facebook för att hålla kontakt med mina outlandish vänner. men facebook har väl inte kallats en skolkatalog för vuxna för intet..
jag vill inte att människor sen gymnasietiden, högstadietiden ska snoka upp mig och ta reda på vad som blev av mig. jag tror att vissa saker, vissa människor gör man bäst i att lämna bakom sig.
men jag kanske måste skaffa det ändå för att se..det är som en drog som har drabbat sverige och världen å nu är alla fast. vi som är utan facebook får unajta oss. hålla samman
ge mig lite mindre ett och noll och lite mer händer hud och kontakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0