bara vara vänner


en kille påstod för ett tag sen att killar inte blir vänner med tjejer dom inte vill ligga med.
alltså mansvän = någon som också vill ligga med dig..
äh, tänkte jag..sen räknade jag efter..
jo han å han har ju stött på mig..å han å han..å han sa om han inte hade flickvän..å han och hans flickvän...osvosv.
jag kunde inte komma på så många killkompisar som inte har gjort ett försök. det är ju sketjobbigt när någon man är vän med vill mer å så säger man inte det rätt ut för att det känns ju dumt om det inte är uttalat å sen smäller det på fyllan å sen går man och undviker den istället för att säga, dude du vet att vi aldrig kommer ha sexytime va?
men alla har ju dock inte stött på mig och jag själv har legat med en handfull. jag vet inte om jag skall avundas personer som har många vänner som man vill klä av. själv är det många jag aldrig ens tänkt tanken på att gå över linjen med. det är ju inte så att jag har mindre liggabehov än manvännerna kanske är jag mer kräsen eller beror beundrarskarorna helt enkelt på att jag är så jävla snigg
behöver jag helt enkelt skaffa mig snyggare mansvänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0