brännskada



jag har lyckats med konsten att bränna ( ja det är fan inte alla som klarar av det) mig Under foten. mitt golv är inte så stort särskilt inte när jag slänger kläder överallt.. så jag trampar på min plattis som av någon anledning är igång..
plattisar blir rätt varma..Aj. sen pratar jag i telefon å det bara sticker i foten. dagen efter gör det fortfarande ont och min hud är röd och lite skrynklig..


appråpå lammkött så upptäcker man efter ett tag att ens kompisars småbröder har växt upp och blivit rätt heta. träffade en idag på mitt jobb..och han hade en fred perry(!) på sig. det känns perverst på något sätt att spana på vänners småsyskon..

haha..kollar på dyngantv..LOL. tack margret för dina underbart b-iga intervjuer..jag gillar mest dejtingskolan..men spank för att du föreslår att man ska dumpa schysst genom att sluta höra av sig och låta det rinna ut i sanden. den metoden är så jävla avskydd av mig och flertalet av dom jag känner..så gör man faktiskt inte! /moraltanten







ps. ditt reason för att inte rekommendera folk att se smk har inget att göra med ditt bråk med dom va? efter du skrivit ner nördnörden i smk? ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0