dirt

det har varit en bra och rätt underlig dag när jag hamna å jobba med en kusins boyfriend..en kusin jag inte sett på säkert 3 år. och han hade jag aldrig träffat..men nu är vi nästansläkt å vi jobbade ihop. killen visa sig vara trevlig och (men) tjabbig..blablablabla  han berätta både det ena och det andra och efter några timmar så har jag fått reda på att boyfrienden och den här kusinen inte har det så jättespännande i sänghalmen..som det kanske blir efter 5 år..vadvetjag. det är underligt med människor som berättar väldigt privata saker med nya människor sådär..å jag ba blablablabla. å sen sluta det med att vi snacka sex. första gången vi pratade..men nästansläkting. märkligt..mycket märkligt.  dock har ju jag lagt till med min fjortisvana att rodna och jag såg i backspegeln att jag rodna fast jag inte ens kände mig generad eller obekväm..ens när han kom in på att ja..med mitt ex så var det ju rätt "rough" . jag vill mest börja fnissa. vi prata runt det eller jag gjorde det..prata utan att eg avslöja något och lets face it sex är ju typ det mest intressanta att snacka om..det sluta iaf med att vi kom fram till att tjejer nog generellt är grövre i munnen och mkt mer privata och lämnar ut detaljer när dom snackar med varandra om sex.. jag gör det..a lot. sen är det alltid någon som brukar utbrista, jag hoppas fan inte att killar snackar så här om oss..
så nu har jag alltså en sexsnackskompis på jobbet..
hans fördomsprofil om mig var ju rätt rolig
- du sitter säkert hemma och lyssnar på rage against the machine och är vegan..
hehe, sa jag. jo R.A.T.M har jag ju en platta med och jag är veggo.
sen visa det sig att han inte vågat prata med mig på hela sommaren för att jag hade ett sånt "killerface"
haha..varför är folk rädda för mig bara för att jag inte ler så mkt?


annars har jag FYLLT ÅR
det hände inte så mkt. jag spenderade det på festivalen för typ 4e året i rad.


varför får jag jämt dåligt samvete för att jag ger mina vänner för lite tid och jag tackar ja till alla som vill träffa mig och sen blir det bara stressigt å halvdant..jag hatar den känslan i magen och det är därför jag inte tänker bli en förälder som sitter där med dåligt samvete för att jag inte ägnar mina barn tid nog..jag tänker inte skaffa kids alls.
jag borde lösa det här problemet genom att
1. skära ner på bekantskapskretsen. eller
2. fösa ihop dom. eller
3. lära mig att prioritera

istället lägger jag  min tid på att läsa linda skugge som bloggar för amelia. jag tycker inte ens om henne..längre..
 och fredrik virtanen som är tebaks..wii. välkommen  http://studiovirtanen.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0