dom jävlarna ska skjutas!


jag har varit på festival, blivit för full och konstaterar att lady sovereign fortfarande är en av dom bästa liveakterna.
å att juliette i juliette and the licks är så jävla grymt snygg. åtsmitande lackbrallor över hennes sexyas och rocknrolldrottning
vi konstaterade att nog inte ens ola salo skulle komma in i dom byxorna

image28

jag är så förbannat penschis nuförtiden när jag går på festival/konsert. förutom en rätt rejäl fylla runt fyrratiden på fredagen så är jag mest slak. en död fisk som aldrig blir till sig i trasorna. eller jo det blir jag det svänger i mig men utåt stampar jag mest foten och klappar lite..väldigt behärskat. ingethopphopp eller hånglauppande. sen får jag ont i ryggen och trött i benen. oj ajaj. när jag var 17 dansande jag satan och hånglade med var och varannan. ålder är mentalt och jag känner mig som 40ungefär. det är därför jag behöver ett lammkött för att bota min åldersnoja. fast min mansintresse har svalnat. jag har needs men vill inte..orkar inte. hångla upp mig då!
sen när en kille frågar mig om jag ska åka till samma ställe som han där jag sitter å väntar på en station mitt i ingenstans..så fräser jag..nej! och ser väldigt överlägsen och dryg ut. kanske inte dom bästa invitations till mansfolket men jag samlar ju på mig psychos och är man trevlig mot någon okänd så vill dom följa med dig hem ha ditt nummer och frågar om du har pojkvän efter 10 min. INTE OK.

något jag funderade på under festivalen är hur rullstolsbundna diggar. kör dom sin rullstol fram och tillbaka, varierar det efter handikapp? tänk om man är helförlamad. sitter man bara där då och känner ljudet i magen? knuffas det på rullstolsrampen och framförallt..får assistenterna dansa loss? utan att det blir dumt lix.

avslutar min vistelse med fika med hesten.
ett kid står bakom oss i kön när vi beställer och spelar sin skitmusik på sin telefon högt så alla hör.
när vi ska sätta oss så frågar hesten vart jag vill sitta
- ja inte nära dom där jävla kukkidsen iaf. (eg säger jag inte kuk) jag står inte ut med dom å deras jävla skitmusik.
kidets kompis står kvar och hör och när jag kommer in igen för att hämta vatten så glor dom rätt förvånat på mig..för en löjlig lust att räcka ut tungan..
när vi sedan sitter utanför långt från dom så whinar jag om hur jobbiga dom är å att spela sin musik högt så att alla hör borde det vara straff på..hårda straff..
jag får ingen feedback..men förståår du inte hur jobbigt det eee?
hesten sitter tyst ens stund..sen säger hon lugnt..ja, dom är skitjobbiga,,ska vi gå in och slå ner dom?
ja, säger jag och kan äntligen lugna ner mig och slappna av..
hon känner mig,,hesten

kändiskåtis.
ps. jag har varit i kristian anttilas lägenhet. mr hotguy var inte där,,men han verkar va lite pscho så det var väl lika bra..inte mer psychokillar för mig på ett tag..när man hör någon säga att den ska till court pga rape å man inte är säker på om den skämtar eller inte..då ska man INTE hålla kontakten med den personen fast den är sketasnygg. jag och bad guys..suck. ds

bildbevis:

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0