hårtrassel


det sitter en känsla i magen. ett skav. det är kanske det här höga tempot och no sleep förutom på eftermiddagen och för att jag inte vet vart jag har dig alls och du är konstig och mr psycho börjar skriva till mig och är ännu konstigare & jag tänker att sånna som är så dåliga för mig måste jag komma över.sånna som ljuger, bedrar, dricker för mycket, gamblar, snortar å fuckar alla relationer there is.
 i wont come running när du wanna do me men vi har vatten och mil mellan så det är rätt safe.  jag tycker nog mest om det när det är safe och när jag inte trillar dit på att gå till sängs med någon som inte ger mig så mycket mer än en klump i magen i efterhand. hela efterspelet. om man kunde slippa det och om man kunde gömma sina needs å gå när du rör mig i håret. det är svårare än svårast.

förresten önskar jag mig "förbannade kvinnor"-antologin till födelsedagen..


dagens låt:
organismen - på din grinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0