im gonna start a band



en gång i tiden hade jag ett par grannar som var fixerade vid pixies låt this monkey gone to heaven. dom spelade den om och om igen och även om den är sjukt bra så blev det lite tjatigt till sist.
mina grannar här står och repar i en lada. en gång gjorde min pappa deras cover för deras skiva. vi har skivan här hemma.
det har tydligen gått bra för dansbandet och dom ligger för tillfället 4a på sverigetoppen
bandet består av:

image23
   
 

Anders, sångare i bandet som är kaxig och rolig! Det är han som är social medan vi andra packar upp på spelningarna!


image24

Håkan
är vår låtskrivare. Han
har skrivit tre av låtarna på vår senaste skiva.
Han spelar keyboard och sjunger även
några av låtarna i bandet


image25

Björn står vid gitarren och pratar en hel del...
Han har hand om bokningarna
- han pratar då också! (min granne)


image26


Janne är den som väljer låtar
och håller i taktpinnen.
Han håller även i pengarna - hårt!


image27

   

Kent allfixaren, gillar både gitarren och keyboarden.
Kent organiserar upp träningarna,
han gillar att det händer något!

 

 

 

min granne har helt klart mest emopotential

 


Kommentarer
Postat av: ellinor

från pixies till dansband... bruden, du är så jävla mycket i sverige!

2007-08-03 @ 19:42:23
URL: http://ellinor.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0