..and in the end everybody stands up and say that they are nerds

så fann jag å mitt lokala bibliotek varandra. jag funderar lite på hur många bibliotekskort jag kan ha från olika stæder..låt mig se..7 st har jag.
lika många som antal adresser jag bott på de senaste 7 åren.
det sæger kanske lite om mig
det sæger kanske lite om vilket slags liv jag levt/lever.
men størtførælskelse uppstod nær jag insåg att det på øvervåningen ligger ett serietek!!!
jag som inte ens sett sthlms. jag har aldrig ens besøkt ett.
åh, heaven.
jag tog med mig så mkt jag kunde bæra hem.
nu væntar jag bara på att the love of my life ska dyka upp dær..
tyværr pekar min empiriska undersøkning på att  serienørdar ær mæn på 30+. nørdar på ett intesåhett-sætt.
men det måste finnas fina tænker jag..hey princess mats jonsson ær redan upptagen..darn!






nu vill jag se nerdfilmen också
hoppas på att persepolis fortfarande går på bio nær jag kommer hem
norskt text med franskt tal ær lite før mkt før mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0