fulord en släkt och jag


i helgen var jag på en släktmiddag med en släkt som inte är min.
efter en halvtimme hade orden negerkuk sneknullad och bitterfitta nämnts.
dom vuxna verkade inte ens höja på ögonbrynen
går det tills så i andra människors släkt? det är så långt från mina släktmiddagar
dom är pryda och ohetsiga och ganska tråkiga
dom kommer inte ens i närheten av ordet samlag
runt matbordet fortsatte det sen och både analsex och oralsex nämndes. det sistnämda av mormorn. som för övrigt kollade på fråga olle
jag tror inte min mormor ens vet vad oralsex innebär. och aldrig någonsin att jag skulle fråga
jag kände mig mest pryd men lyssnade intresserat och fnissade.
jag borde ta mig in i fler släkter för att spionera


vad betyder sneknullad förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0