i just wanna cuddle

jag laste i ett magasin haromdan om "the new sex parties"
bla kan man aka till london och pa club factory en gang i manaden dar
alla ar nakna (forutom skor da)
det vore sa javla kul att aka dit och kolla pa vad det ar for slags
manniskor som hanger dar. barpersonalen ar ocksa nakna tydligen..
forslaget for "big softies" ar att ga till cuddle parties. dar man kan
traffas i mysklader och kramas, grupprkamas osv. dar far man inte
sexa, inte dricka alkhol och inte anvanda droger. det ar tydligen
stort i usa.
jag ar inte forvanad. hej vi ar kristna och vill vara lite touchy men
anda pa ett oskyldigt satt. jag gissar att alla som gar dit ar antingen
freaks, valdigt fula och har inga vanner eller sa gar dom in pa
toaletten och har sex nar dom val ar dar..


traffade en gammal workmate haromdan nar jag jobbade. han lat mig inte
var ifred nar jag hade min 15min break.
visst jag ville ocksa ga och se ladytron dja pa det stallet han skulle
men jag jobbade ju och det var nog bast det.
han papekade upprepade ganger att han var singel..men det ar inte jag sa jag
ar han engelsk fragade han?
jaa, sa jag
alltsa det gar inte, vi ar for olika dom. jag testade var ihop med
engelelsk tjej, det gick inte.
nene, sa vi skulle ha mer gemensamt da eller, tankte jag
han sa att jag var charmig, han log sitt storsta leende, fran ora till
ora that is och jag sag sur ut. signlanguage mannen!
han lamnade mig med repliken, a english man can never love you like a
latin man can..
euuuhhh


jag kan inte ga till mitt favvorburgarstalle langre heller sen agaren
fragade efter mitt nummer och tyckte vi skulle puba. han ar 35 ar. han
ar inte creepy direkt men vad tror han
jag fan sluta vara trevlig mot okanda man. det leder bara ner i fordarvet..

image19

Kommentarer
Postat av: liza

ja, jisus dessa män alltså. på sätt och vis känns det som att mitt och Emmas samboskap är den sista spiken i kistan som heter "jagkommeraldrigträffaenmanjagstårutmed". ibland är det rätt skönt att slippa bry sig och skönt att man slutat bli inbillningskär hela tiden på äldre dar. puss.

2007-07-18 @ 18:48:29
URL: http://drosophila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0