så jävla wastat



när man går ut i sin nya snyggfemmeguldklänning från toppis och man är helt dolled upp och het.
så får man inte ens ligga. inte en tunga kommer man i närheten av. det kommer inte ens fram en Ful människa som jag kan rejekta och dispajsa. å den där rätt söta smala killen men hängslen som glor på mig när jag tar på mig jackan för att gå orkar jag inte ens säga någon till. jag går hem och sover istället
varför känns det så totalt wastat när man är snygg å inte ens får slampa sig lite. när man preimärat en snyggklänning och det inte händer något. förstår ni inte hur jävla ultrahet jag är lix.
jag blev, var bitter nedstämd för full och gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0