dooh


jag: ikväll ska jag fan inte röka och jag ska aldrig mer lämna ut mitt nummer till okända män.
en timme senare: a frågar, ska vi röka...mjaa.
ännu en timme senare: skulle jag kunna få ditt nummer?
tja, det kan du väl få, om du lovar att du inte är en stalker

den lilla indiepojken var ju faktiskt söt..och fyra år yngre. alla i glen got lucky igår. på en och samma kväll..bara i olika städer..gött. jag tror att yngre män är den nya skiten..alla runt mig är yngre. jag tror jag leder ligan med ett fyra år yngre ragg. det kommer inom en snar framtid bli en statuspryl spår jag, vem som fått mest lammkött.
som när en vän utbrister, det vore ju coolt att ta någons oskuld..
eller när min frisör tillsammans med andreas tilliander har en tävling på hultsfred vem som kan få hångla med den yngsta bruden. (jag tror för övrigt att min frisör vann utan att ens behöva anstränga sig när en liten 17åring brud gick fram till honom och hångla upp honom)

förresten tycker jag det är rätt komiskt att folk tror att jag är en sån som slåss..i wish. jag knuffade på några idioter på klubben som hoppade in i oss å då verkade dom tro att jag muckade och ville sluta fred. sen kivades jag och hesten på skoj..varpå en kille sneglar på mig, går fram till hesten och frågar,, är du ok?


image12
we know you want to just fucking grab her and run but the polite thing to do is wait until shes done paying, casually follow her outside, then calmly grab her by the arm and explain youd like your three wishes now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0