snyggtröjor del 1

image11


sen måste jag gnälla lite också. det här är inte min tröja. om jag hade köpt den hade den varit för stor..för den är en manströja. varför är det alltid så att alla roliga och coola tröjor nästan alltid bara finns i mansstorlekar. jag såg en fin tröja häromdan med jesus från the big lebowski, alltså peter stormares karaktär. den var jättehet. men ingen chans att jag kan bära den. en S är ett tält. vafan varför struntar dom i den delen av befolkningen som inte passar i mansstorlekar? ibland, men inte alltid vill vi ha tajta små tröjor och turkosa ponnystallskoftor. ibland vill vi ha coola fina tryck. vissa band säljer bara mansstorlekar på sina gig
hur jävla långt tänker dom egentligen..vi då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0