watch out for the evil braceface



när och jag och a gick hem efter hon väntat på mig på mitt jobb, så gick vi förbi två bracefaces. (nu är jag inte helt säker på om någon av dom hade tandställning men dom var hursomhelst i den åldern) dom stojade och stank, kanske av alkohol. klockan var bara runt sju och det var ljust och mycket folk ute.
det kan ha varit något slags knarkigt också som dom tryckt i sig, eller båda två, anyhow
vi går om dom, sen måste those bitches störa sig och en av dom kör upp sin macka från subban precis intill mitt ansikte..vi fortsätter gå, jag sneglar bak och en av dom kickar efter a
jag glor skitsurt på dom,.what are you looking at you fucking whore! säger en av dom sma blonda tonåringarna.
a frågar mig, får man slå barn?
hur mycket får man slåss offentliget?
mycket svarar jag
sen kickar vi ner dom tills dom ber om förlåtelse. då smetar vi in mackorna och majonäsen i deras hår och ansikte. sen häller vi lagom mycket fanta på deras vita små byxor så det ser ut som dom kissat på sig
så går det, dont mess with us!




ps. allt ovanstående är delvis fiktivt. jag kände inte ens att dom var värda någon uppmärksamhet. hursomhelst ska jag sluta hänga på stan på helgerna då jag bara går och suckar demonstativt åt alla som är ivägen. som om dom inte forstår det. eller går och kallar folk fula saker på svenska, som dom inte förstår tonfall. eller när jag handlar mat i rusningstid och jag går runt och småmorrar åt alla jävlar som är ivägen. mycket moget. a sa häromdan när vi gick på stan, du är så full av hat. jag ska bli snäll en dag, snällare. men inte idag d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0