you have one missed call


jag fick ett missat samtal, tänkte. ja, det kanske är den där söta bartendern jag gav mitt nummer till igår, och sen snabbt gick därifrån.
eller är det kanske den där spanjoren som gick ifatt mig, som satt och höll mig sällskap ett tag på trappen innan jag var tvungen att lägga mitt överförfriskade arsle i sängen. han ville att jag skulle komma på någon fest
någon av dom är det säkert, tänkte jag och fick en lyckoloop i magen
det var mammsen.
vårt samtal bestod i att jag inne i en tobaksaffär pratar om jaha att det inte hänt något sen sist och mina nojjor över att min mens har gått och gömt sig. utan att poängtera att jag inte ar gravid. inte en chans, så torrt som det är på liggafronten just nu. nu tror hon säkert att jag är värsta slampan

livet är inte som filmerna man ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0