yourcodenameis: hamburgare


haromdan fick jag ett mess. i messet stod det
hamburgare
nothing more nothing less.
det fick mig att fanle en hel dag.
det ar som i you and me and everyone we know nar konsttanten ringer konstnaren och sager, macaroni
det ar sa jag nastan vill fria till hamburgarmanniskan


hesten feberyrade inatt. nar jag kom hem efter jobbet runt 3 pa natten kom hon och satte sig brevid mig och sa att hon inte fick sova for da forsvinner varlden, flera ganger tjatade hon om att varlden skulle forsvinna. jag visste inte riktigt vad jag skulle saga, vill du kanske ha ett glas vatten hesten?


for ovrigt ar jag datorlos tills vidare och vet itnte om jag kommer ha nagon alls pa tva manader nu vilket innebar att tjeckoslovakia inte kommer vara jatteaktiv. men jag hittar nog nagon losning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0