hemma hos: MTV

igår var det mtvgala hos oss. før hela slanten. m var lycklig øver att foofighters mannen var så mycket i bild. æven om han ser ut som en apa. men det ær hon medveten om. inte nog med att amy whinehouse var så full/nerknarkad så att det såg ut som hon skulle krækas eller ramla ihop så scenen, så skæmdes vi øronen av oss åt det svenska lilla kidet som kom dit. im talking bout anton abele
det lilla kidet som anordnade manifestationen mot våld i sthlm.
vi var tvungen att skrika av pinsamhet.
DN skriver att om han var nervøs så mærktes det inte..w00t? vilken gala tittade DN-gubbarna på? jag tror inte DNgubbar tittar på mtv..mer æn i smyg i så fall. det ær ju sk lågkultur as we know. shallow.
jag tror DNgubbarna menar att vi ska vara stolta. dom, vi ær ju fan bara kåta på att sverige skall bli omtalat i værldsmedier. værldens bæsta land
så jævla malplacerat. snoop och lilla underbettsanton
visst, en del tycker væl att han har gjort något bra. anledning till att jag kræks ær kanske att hela saken ær så jævla smørig och glorifierande.
pojke: jag ær emot våld. vilka ær emot våld?
det ær lite før naivt før mig. vad hænder sen, vad gør någon konkret?
eller så ær jag bara bitter før att hans kændiskskap har skapats genom fuckbook.
god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0