misantropi och duktikhetsførsøk


som housewife førsøker jag vara lite duktig ibland. kanske inte før att stæda ær det størsta av mina intressen men nær man fæller hår som en cancersjuk kan det vara rætt trevligt att suga upp dom ibland. plus att førsøka fylla tiden. lugna mina nerver, trycka ner det som dyker upp nær ja ær ledig før mycket. så jag stædar. och tycker jag ska få några slags pluspoæng på det..av någon någonstans. men nej. vår dammsugare ær en helvetesmaskin, først ær det slangen som lossnar. skruva på. efter det så lossnar munstycket. sætta på. och nær det inte ær det..så lossar en sak från hjulet...ÅHHHH. å så håller det på. det slutar med att jag står å vrålar på helvetesmaskinen. jag tror inte det hjælper så mycket kanske. men jag hatar den
jag ville bara sæga det (nu vill jag också poængtera att jag inte slagit sønder den..æn)
om jag skulle va housewife på riktigt skulle jag vara the valium wife.
jag kan inte prestera på matlagningområdet heller. jag hade  planer på att baka lite. men eftersom jag går på the arbetsløsdiet så blir jag inte hungrig.

idag ær en rætt lugn dag på bibblan..jag kænner næstan igen alla nu. i norge verkar man strunta i den dær regeln med att man ska hålla kæft hær inne. det ær telefoner, ungar, pensionærer som har veckomøte hær. jag blir galen. å dom andra som lånar datorerna verkar alltid vara utveckligstørda på ett eller annat sætt.
eller bara white trash. jag hær platsar jag då. vi bor i ett white trash område och gatan ner mot byen luktar bajs. yay.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej syster! hoppas att du har det bra och att det inte är alltför tråkigt att gå hemma.
Att du kan njuta av din ledighet o lära dig nåt av den oxå. Jag har tvärtom nästan för mycket att göra med plugg o jobb.
Nu ska jag titta på cityakuten, ha det bra! kram

2007-11-12 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0