vemod



jag har det. anal betyder att man håller fast i det som ær gammalt. att inte vilja slæppa taget.
jag har sett så många filmer dær dom står på kontoret och plockar ner sina tillhørigheter i en låda.
det kændes så vemodigt. att slænga allt som var mitt från datorn. ta ner mina teckningar. stælla tillbaka muggen før sista gången och gå..
a såg på mig med empati och sa
jag hoppas det går bra nu før dig att du hittar något.
ja sa jag. det gør jag nog
sen gick jag till bussen och høll på att børja lipa hela vægen hem

idag fick jag ett ovæntat mejl från tyskland. det gjorde mig glad
det ær svårt att slæppa taget om perioder i ens liv som har varit så lovely
ibland saknar jag att vakna med husband. få frukost på sængen. å prata om sånt som betyder något.
ha ett hår att ruffsa i. darling och fuckingfucker.
jag tror allt ær novembers fel. jævla menløs månad. det ær bara att vænta och hålla ut

Kommentarer
Postat av: jonna

puss

2007-11-06 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0