i have a confession to make..



jag googlade precis på analt. på ett bibliotek i norge. pinigt!
big surprise att jag fick upp en massa porrlænkar då..not
men jag vill ju veta vad det hær anal-uttrycket betyder. igår sa annika lantz på tv att p1 var lite analt. och alla som hær filmerna med uttrycket,youre so fucking anal i.
så kan någon berætta før mig vad det betyder nu så jag slipper porrsurfa in public??

oavsett så har den hær dagen varit jævligt anal.
a har skickat søta ascii-djur till mig på vår internmejl. jag svarade med ascii vapen
ja.. før er efterblivna så ær ascii sånt hær
ge mig ett p
ge mig ett m
ge mig ett s
vad blir deeee?

jag tror kanske jag ska åka ivæg lite snart..det børjar bli dags. att det hænder något


mamma ær bortrest. hope she has fun. eller nått. uppskattar det hon får se. jag gillade ukraina,mæniskor ær trevliga. och alla småkillar har precis en sån friss som killen i lilja
4-ever har.
något annat jag minns ær att det var rætt færgløst. kallt och færgløst. vældigt mycket øststat øver det hela. på hotellet var mattan fastspikad i golvet. jag och m gick i en park utanfør vårt hotell. det var inget grønt alls i parken och vi møtte en blottare som gick och runkade under en rock. øststat
jag kunde kommunicera med ukrainarna med  två ord.
-vegetarianski
-chai
tack har jag glømt

Kommentarer
Postat av: liza

love! så fint att få ett livstecken från dig. jag känner mig så långt borta. jag önskar att jag kunde be dig berätta allt om vad som händer men jag vet ju att du inte har tid.. jag hoppas att du kommer hem tilld jul, blev helt rädd när jag läste att du kanske inte. jag är snart färdig sjuksköterska, det är faktiskt helt sjukt. jag har nästan ingen csn kvar att håva in.
längtar efter dig. puss.

2007-10-31 @ 22:39:51
URL: http://drosophila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0