faglitteratur

jag sitter under en skylt "faglitteratur". jag tycker det ær lite komiskt

i have some stuff to say

* jag fick høra hæromdan att optiker kan se om man har klamydia..i øgat. man kan alltså ha klamydia i øgat. jag tror inte det ær detsamma som har klamydia på kønet. vad ær skillnaden? och hur får man klamydia i øgat frågar jag mig nu? oh baby..cum in my eye..ellah?

* jag såg att gilette å den dær venushyveln som alla pratar om. den ær moderniserad nu..den viberar..å schysst tænkte jag så kan man raka sig och onanera..skitbra. men nej då. den vibrerar ju inte i skaftet. den vibrerar i bladet å det kænns lite væl farligt før att våga ngt snusk med en sån..

* vaccin mot livmoderscaner. alltså det gør mig så førbannad. att det kostar..från typ 1500 till 3000 kr. hur mkt hypokondriker ær du..hur mycket vill du ha kvar din livmnoder? DET SKA VA GRATIS DAMIT!
å jag lurer på (som dom sæger hær) om det hade varit prostatacancervaccin vi dealade med..skulle det va annorlunda då? efter som kuken och potensen typ ær viktigast hær i værlden. enligt vissa.

annars har jag det bra..vi delar hus och hemligheter..lovestories och fittor och livets mening.

nu ska jag gå hem och ægna mig åt lite tarantinovåld..lovely!

Kommentarer
Postat av: popsyster

Går det bra på jobbet? Vet du va du ska göra nu? =)

2007-09-17 @ 20:24:58
URL: http://atimekilltodiefor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0