illness

idag fick jag massage..det var trevligt men jag var tvungen att avbryta var 10e minut för att näsan rann. jag är sjuk och gnällig och hann med en fika i den gudsförgätna hålan med m. jag är sånotvadjagvardå. men jag orkade och tog mig därifrån. jag har slutat hata stället lika mycket och slutat förakta vänner som valt att stanna. men det kan aldrig bli mitt. aldrig kan jag få en plats på ett sånt ställe. en samhälle som känns som en trång tröja. meen man har väl kommit en bit när man vet vad man inte vill..det är mitt motto.
städade och hittade ett fjortisbrev från en vän. som innehöll saker som typ killen i 8c är så sjukt snygg. den låten som du sa att du hörde på radion..det är en tjej som heter britney spears som sjunger den.
när jag var i den åldern tyckte jag om att lyssna på nrj. vi fick inte in det på radion ute på landet..så min vän spelade in nrj till mig på band..brevet handlar vidare om vem som har mest pinsam familj och hur vi skulle vilja byta liv och bostad. jag tror vi fortfarande kan gnabbas lite om det om vi tänker tillbaka..mitt liv hade varit SÅ mycket enklare om jag bodde där du bodde. om jag levde ditt liv. vi hade det nog tufft på båda sidor..på båda ställena. som det är i den åldern allt är förbannat jobbigt. jag kom till exempel ihåg att jag inte kunde tänkta mig att visa min kropp naken för någon kille. det dög inte alls det jag hade och tex dom där märkena det blir efter kläder..inte kunde man väl visa sig så..det var ju så fult och det dög inte. det var en tid med jazzbyxor, buffaloskor, tommygirl-linnen. försöka pushaup sina små tuttar och sen hade jag en brun hårig jacka som en del kallade bruno efter vår hund. ärligt..den såg ut som ett djur också.
jag är äldre nu. jag duger, jag duger som fan (åtminstone brukar jag försöka tänka så)
nu ska mongolip gnälla lite någon annanstans och bli frisk. börja packa..på måndag drar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0