smalltalk med janne


det har iaf varit en bra helg och vi la oss vid halv åtta-tiden på söndagen efter vi träffat en rätt kul snubbe vid bussen. hamna på efterfest med mr cute och tyvärr enligt utsagor gayguy (dooh) på efterfest efter en träff i ett falafelstånd med bekanta. efter två vodkazip ville jag inte ha mer sen gick the cuteguy hem och jag tog en fag å höll mest på att halvsova sen tills vi släpa oss hemåt. vi gick ju bara dit för att du skulle få knulla, sa mitt damsällskap. ehh..jaha. ja inte ansträngde jag mig direkt inte ett ord sa jag till honom..haha. det är så jag vinner dom. efter lite eftermiddagshäng i stan åkte jag till det som kallas hem för tillfället och träffa janne på tåget..först blev jag irriterad när han skulle ha alla sina tomburkar överallt och sitta och dricka öl. sen började han snacka sa att min piercing var fin å sen hade vi nice chitchat hela vägen hem om rolling stones som janne tycker om a lot och om nagellack som är dåligt och håller inte alls många dagar. (vi hade till å med samma färg) sen prata han om sina intervjuer med fredrik&filip och jag tyckte det var rätt trivsamt faktiskt där han satt mitt emot mig och hade en rollingstonespin i tungform som blinkade rött, pannband och ett par glasögon a la hon den där engelska dragtanten vad hon nu heter..blåa med glitter och spröt som stack ut i kanterna
janne får självklart vara med på bild


image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0