språktest



inatt drömde jag att en norsk kvinna utsatte mig för ett språktest. jag skulle veta vad vissa svenska ord hette på norska. ord som inte alls lät som svenskan. ungefär som att vispad grädde heter piskefløde på danska. på den nivån var det så att det absolut inte gick att gissa sig till. hon frågade något om en del på ögat..jag tror det var ögonlocket..jag visste inte alls. jag var rätt kass och kände mig nervös. sen frågade hon om "en svart person"
å jag svara..africanamerican niggah?? jag vet inte om det var rätt. det kom nog från gårdagens negerhumor och att vi såg tarantinos bulletproof kvällen innan. det är mycket niggah hit och bitch dit och härligt våldsamma & heta kvinnor. som g brukade säga när han gav mig filmtips: i think you like this one its lot of violence in it
nu vill jag självklart se planet terror..en kvinna som skjuter med k-pist från hennes benstump..kan det bli hetare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0