you couldnt receive a multimediamessage

det får jag hela tiden på telefonen. förmodligen är det js bild som ligger kvar. varje gång klickar jag på ok. nästa dag kommer ett mess igen. ok JAG HAR FATTAT att jag inte får se pics som skickas till mig pga tele2s kukighet..orka sitta i kö. pga skallebank deluxe så orkar jag heller inte packa. jag gillar att åka iväg men får alltid fet packningsångest..kanske för att jag är sämst på att prioritera. en halvårspackning.vad ska få va me lix? min silvriga tubtop kanske? eftersom mitt uteliv kommer va Maximaalt den närmsta tiden. bry sig. jag ska jobba tänka träna och läsa. inte va så ytlig. idag kombinerade jag mitt liv bra tyckte jag..shopsurfade och lyssnade på radiodokumentär om mödomshinnan at the same time. läst och funderat lite om relationsanarki. alltså tanken e ju bra å sådär..inget ägande osv. jag e inte relationstypen så kanske vore det någe för moi men i en tid där folk gör slut via sms, msn osv. där man slutar kommunicera fejstofejs så vet jag inte om det i le realité funkar. man måste kommunicera som fan. det är svårt nog som d är..jag är dålig på det nu. å ha en eller flera people som är någon slags partners och hålla på å veta vart man har varandra hela tiden. jag vill träffa någon som tycker det funkar. jag e nog för mkt oroshjärta för de. å för romantiskt lagd. jag gillar vi. oasett om det är med en vän eller annat. ett vi är tight och tryggt. men jag vet inte kanske slutar upp som en megaanarkist iaf. jag gillar ju ändå att få va fri..komma och gå. jag e som vanligt både för och emot.
jag blir less på den här tillvaron. stagnation uttråkning sjuka och ensamhetsdepp. jag e sällskapssjuk men den enda jag connetar med e a. det blir alltid så. jag blir besviken. om, när jag flyttar tbaka kommer jag säkert lacka å slänga bort folk för jag orkar inte med dom. eller så e det kanske mitt prob att jag inte känner något eller att ingenting känns stort och viktigt.

pappsen har oxå börjat dieta sig low-calorie-hig- fata-sig om man ska va nogrann. mamma läser doktorns blogg som en ny bibel. så nu förväntar jag mig en t slinky när jag kommer hem. mammsen har loosat så mkt fat så det e bara 10kilo mellan oss..fatta jag börja känna mig fatso. jag ska inte väga över 65 ever. där går gränsen. förmodligen kommer jag bli fet och väldigt lycklig när jag e gammal.å trivas huur bra som helst. att bli gammal e det bästa som har hänt mig eller nått. då tänker jag ha loads of toyboys

hitta en workmates hemsida försökte navigera mig runt vilken var lite småsvårt eftersom allt var på polska menmen höll på att tappa bort den, honom eftersom adressen stod på en napkin..haha jag hann snora ner halva å slänga den i trashcanen å sen ba va tog min napkin vägen? så jag rev av snordelen å spara resten. borde messa honom för jag vill göra warszawa till våren. den polska vodkan talas det ju också väldigt gott om. jag saknar min lilla bögpolack även om han säkert inte gilla mig så mkt efter jag börja bossa över honom..

dagens låt: shout out louds - impossible

ps. plötsligt i vinslöv ska få en followup. ser fram emot ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0