alfahona for real


nu har det hant igen.
jag blev nedbrottad och kittlad igar eftermiddag nar jag kom in pa var rum..
-din jadra alfahona..
-..va,,vadda vad menar ni?
sen fattade jag varfor hon, dom var lite sura.
jag hade triggat i:s mens,.

jag ar alfahonan som styr andra kvinnors mens.
har inte mensat pa 2 mander men tankte det var dags nu.
samma dag, nagra timmar efterat, utan forvarning, fick i som jag reser med, mens.
det kom som en total surprise for henne eftersom hon inte brukar ha oregelbunden mens.
jag hade redan skrutit om att jag far andra kvinnor att mensa (om det nu ar ngt att skryta om kanske borde halla lite tyst om det annars kommer andra kvinnor bli forbannade pa mig . kul med bonusmens lix..), sa hon visste varfor hon fick det.

ska bli intressant a se om vi slutar pa samma dag. om hon slutar nar jag slutar..
jag ar helt fascinerad av det har.

nu ska jag ata nybakat brod och ga och handla lite godis since jag blir valdigt hungrig, tjurig och godissugen nar jag mensar..

Kommentarer
Postat av: Arash

Alfahonamens.. du har just upptäckt ett nytt ord.

2008-05-14 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0