childish


jag tjurar for smasaker ibland.
da gar jag ivag och tjurar. muttrar nar jag blir tilltalad. sen nar jag blir utfragad ratt ut om det ar nagot fel, sa sager ja,,jag ar sur. men jag ar bara irriterad for en smasak anda.
och sa fortsatter det. man far alltid dra ur mig saker nar jag tjurar eller blir ledsen.
jag vill forklara och prata om det men vagar inte, tycker det ar obekvamt. och da har jag verkligen ingen ratt att tjura.
nagongang ska jag vaxa upp och vaga istallet for att ga undan, skita i det och halla kaft.
one day i will speak up.

Kommentarer
Postat av: pairy

http://glenandthedisables.blogg.se/130207231212_when_i_feel_ugly_i_just_look_at_.html

fick precis en släng av aggression till mr.fraud. alltså, vi skulle ha litat på vår magkänsla vi fick vid första mötet. Peter Ford the Fraud, hell yeah.

xxx

2008-04-03 @ 13:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0