det snurrar i min skalle




som om jag fortfarande var på planet.
gungar.
tack för söta välkommenhem-sms

jag är cptrött och håller på att vänja mig vid att skriva å,ä,ö.
har lagt planer for imorgon och en tid framåt,
ska va busybusy. döda rastlösheten.
planer för i sommar. jobba, leta bostad, jobb, hjälpa mormor, bli fit alt gå ner i vikt.
just det..jag håller på och bli en sån..en sån som obsessar över min vikt. som typ alla kvinnor runt mig gör.
jag kan tydligen inte gå på hamburgerdiet nuförtiden utan att betala för det. 2,5kg upp. det händer aldrig annars.
jag tänker fan gå tillbaka till under 60.
i will do it

pratade med exlover idag. mkt märkligt samtal. mycket märklig förfrågan med tanke på att han inte är singel.
med tankte på att vi inte pratat på evigheter.
det kommer inte gå, jag kommer inte tacka ja, det kommer bara leda till något ont ändå

nu banne mig ska jag sova. imorgon ska jag försöka väcka liv i min kamera, gå ut i skogen, träffa mormor och baka grötbröd. jag kan lägga upp receptet. världens godaste..
nu ska jag sova. skavfötters med popsis eftersom mammi och pappis nya säng inte kommit än

känns konstigt att pop ska börja slampa..hon e så liten. kanske e jag avundsjuk på att jag inte har en litet emokid efter mig.
det kom så oväntat. hon är ju bebisen i familjen.
men även dom växer ju upp en dag.
go slamping pop!
men bli inte preggo pls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0