DOUBLE F


jävla fanskapsröv!!!!!
jag tyckte väl jag luktade lite väl mycket parfym idag på stan..
sen visade det sig att min mor-parfymsflaska är gay..GAY.
den håller inte tätt och hela parfymen hade runnit ut i min necessär.
jävla skit
så jävla onödigt.
jag är så besviken.
men jag har hittat ett ställe på internet som jag kan beställa den på.
jag kommer göra det när mina sår läkt.
jag ska supa bort min olycka ikväll..
och sen var jag och j i exlovers hood å jag blev lite nervös..
sen satt vi på ett falafelställe och åt..sen tittar jag ut..mitt hjärta speedar när jag ser honom utanför..
jag tittar bort. som tur väl ser han inte mig. pjuuh
kommer säkert titta efter honom ikväll när vi ska ut..man vet ju aldrig.
det stör mig lite att han bara kan dyka upp vart och närsomhelst i den här stan.
jag blir helt nervös och träffar honom helst inte..
ikväll ska vi som sagt ut..ska bli kul som fan!
jag är snygg idag..

så kommer man hem till sverige och i princip hälften av alla kvinnor har skinnjacka som jag.
och håret i en toffs..som jag. jaha
jag har äntligen klippt håret. så skönt..

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0