for evah evah evah evah evah

dom spelar den next door.
jag ar i sydney. har tror dom att jag ar aussie. jag maste va ett internationellt utseendet. dom gissar pa kiwi, aussie, polack, tysk, tjeck. aldrig svensk iaf.
horde skanska precis..ahh.
var a strosade i darling harbour ikvall. det ar nog det perfekta stallet att ga pa dejt. tyvarr har jag inte nagon dejt da.
imorgon ska jag glo pa klader som jag inte borde kopa. ah, det finns sa mycket fint. jag vill kopakopakopa.
men kopte bara tva linnen idag..tva for 50spann. duktigt.
funderar pa att kopa en casio digitalklocka som jag velat ha ett tag. far se
det ar fredagkvall jag har en ny snygg klanning men jag vagar fan inte ga ut sjalv. jag vantar tills imorgon och ser..

en annan sak. aerolinas argentinas suger. javla tjurvardinnor. plus att det tog jattelang tid och kandes ratt oproffsigt.

asiathonorna ar lika heta som vanligt..dom ser ut som porslinsdockor. och deras har..maj gawd.
typ vart 3e person ar ju asiat har.

jag suger pa att ata i tid. nu nar jag reser sjalv sa gar det alltid for lang tid mellan mina maltider. jag glommer bort det, blir inte hungrig sen far jag lagtlagt blodsocker och blir skakig och svag. sen ater jag. for mycket. mar illa.
battring..yes!

tror mina hofter vaxt lite av den har hamburgardieten. jag tror jag skulle vilja ga ner nagon size. mest om benen. det ar ratt sjukt. jag har aldrig tankt i dom banorna innan. har nog last for mycket om kates bantning och alla andra kandisar som vager 55 kg och ar 180cm and above. trana ska jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0