fredag


jag ar snygg idag.
det ar skont. har kannt mig sa ful och sunk pa sistone. som man ofta gor nar man ar ute och reser och ska ha bekvama och praktiska klader pa sig. osv.
plus att solbranna inte riktigt passar mig. jag ar snyggast som ett litet blekemo.
idag ar jag do-able. men jag aker tidigt imorgon sa det gar anda inte.
detar lite ovant att ga i klackar kan jag saga.

jag saknar. den knyter sig av saknad ibland
efter glen. valdigt mycket efter glen.
efter v. efter dig j. efter midgetkvinnan. efter angryglen, pairy mfl.
och england. jag dagdrommer om england. om husband. mum & dad
och dom spelar kooks har och ahh jag vill ha er..nu!


oftast  handlar det mer om en saknad over en kansla, sjalva kicken,,ruset
allitd denna saknad. alltid denna langtan.
men anda
glen var varldens basta kollektiv och darmed basta.
jag har levt ratt nara flera kvinnor det senaste aret..och nu ar alla bara langt borta fran mig.
jag brukade prata med midgetkvinnan i telefon varje dag nar jag forst flyttade till oslo.
jag funderade idag pa att kanske aka upp till er stad, glen. halsa pa i sommar. och ni far visa stans korvkiosk. och allt.

laste pa fashionmuslim..jaa..den bloggen att en av BD killarna hoppat fran en bro.
och jag kommer osmakligt att tanka pa frasen
"goodbye life..hope we can hang out sometime" (vilka e det som skrivit pairy??)
men det ar sorgligt.
att han hoppade.

det ar fredagkvall har. det ar sista kvallen.
jag tanker bli full.
im gonna have a good time.



(pairy:. saknar var blogg. mr fraud var the fraud men jag angrar det inte. jag alskade havsutsikten fran var balkong. var balkong utan dorr utan bara ett fonster att klattra ur. glens balkong. those were the days. bacardicoke, en cigg, mysbralla, glen och havet. <3 )

Kommentarer
Postat av: annica

lilla plutt. jag visade joshan igår vart jag brukade bo på bedford square, och hade jättesvårt att slita mig därifrån. det blir inte bättre än så. fönstrena var öppna,jag tror dom är lagade, uää jag vill bara gå upp dit en sista gång.

2008-04-22 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0