hallo auf der flugplats

jag har under min resa forstatt att jag har ganska mycket kontrollbehov.
maste alltid aka ut tidigttidigt till flygplatser.
och idag nar jag nervosat mig over att bussen skulle komma eftersom jag hoppade pa fran ett nytt stopp sa kommer jag hit och mitt flyg har blivit flyttat. 1,5 timme fram.

jag ar redan yr och ska spendera natten pa flygplatsen. iofs finns det gratisinternet men man maste sta..orka.
det star ett helt gang med man i bla kostymer som ska hamta folk som kommer med sina flyg. dom star dar som en liten bla flock med sina lappar i luften.
jag ar redan yr. det mesta imatvag ar mc och dom har anda bara fries till mig.

jag blir alltid nervos over min packning. det star har precis brevid mig men jag maste anda glo pa den var 5e minut. plus att jag garna sover med min vaska. den med alla vardesaker i. jag lamnar ocksa helst inte ifran mig vaskan nar jag aker buss..och lagger den dar packningen ska va. na..jag sitter hellre och haller i den. tittar pa den hela tiden sa jag sakert vet att den ar dar. jag packar alltid en klump nar jag ska ga pa stan. ingen liten femmevaska har inte. men det har blivit battre. for kunde jag be mina vanner att kolla om vaskan verkligen var dar nar jag var pa bio och sant. fast jag hade tittat 100ggr. det kanske har framgatt men jag ar nervos och oroshjarta-typen.

jag ar yr och jag har tva applen och en cosmo som ska ta mig genom natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0