jag och tyskarna

forsta dagen jag kom upp hit i norr pratade jag med en kvinna som hette glen. det var fint tyckte jag.
haromdan akte jag bat en stund..at en laang frukost bestande av pannkakor och laste skallertidningar och tittade pa havet. pa kvallen red jag. god damn..jag ar otranad!
i host ska jag bli fit som tusan!

apprapa fit sa hangde jag lite med en tysk forsta dagen har. det var val trevligt med lite sallskap sadar..
och han bjod mig pa ol. hangde lite med han och hans tyska vanner.
tyskar e sa gulligt omoderna..har alltid skitfula jeans med fulaste fiten osv.
kande ganska snart att tysken vile ha mig..funderade pa om jag ville ha tysken. eller rattare sagt bara ett ligg. men nej..han var inte nog. daremot hans tyska van kunde svensk indiemusik a hade jattefint leende..fula jeans dock..men dom behover man ju inte se sa mkt..hehe..men han hade flickvan iaf. i samma rum som mig. alla tyskar bodde dar..det var jag och tyskarna..
tysken sa iaf nar han hade blivit lite full, (jag blev full jattesnabbt..inte van vid att dricka nu) att jag hade valtranade ben (genom jeans da) i like your legs..jag bara..ohh..jaha.
jag ar liksom inte ens fit..sarskilt inte om benen..sag en strand/bikinifoto pa mig haromdan..jag ser jattestel ut och mina ben ser ut som salben..eller sa salben skulle sett ut om dom hade nagra..

och det finns en jattefin man pa hostelet..gissar pa att han ar italienare..han ar har med sin familj iaf (som son inte pappa..hehe).
onskar jag var lite mer pushy..nykter. men jag har fatt varsta munsaret och jag antar att det ar nagons satt att saga att jag inte alls ska/far ligga nu..damit!

den snygga tysken bytte om precis framfor mig igar..mumma.
traffade en annan snygg tysk idag..han var val trevlig a sa men hade nog en thing med en annan tyska..tyvarr..tyckte ju vi skulle hooka..han trodde vi skulle aka samma buss till aukland imorn,,vi ska bagge dit men han aker med ett annat bolag..typiskt..
btw sa fattar jag inte hur backpackers ligger med varann..alla bor ju i doorm..pa toan??

min konsulent mejlade mig tillbaka a sa att han ocksa varit har.."kos dig massor"
ska jag svara??


och jag veeet att jag ar i NZ. men ibland kanns det som attt det aldrig hander mig nagot.
att det aldrig hander mig nagon.
att det finns nagot slags stillastaende intill, omkring mig.
ge mig nagon som far det att kittla i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0