jag sag


snygg graffiti igar.
det var inte sa avancerat men bara coolt.
det var pa en plansh for kill bill 2, som skulle sandas pa nagon kanal.
bilden bestar av uma thurman som star i sin gula drakt och svingar ett svard.
sen hade nagon sprejat, stankt..whatever..rod farg pa bilden. liksom bakom svardet..sa det sag ut som blod.
det var gjort sa att det skulle kunna varit orginalbilden men sen sag man att bilarna under hade fatt rod farg pa sig. och huset.
gillade det. fargen alltsa. inte stanket runt om.

det har internethaket ar ett hak for fucktards= fjortisar som haller pa och nynnar, saga fuck sa manga ganger dom kan osv.
men det basta var ju anda snubben pa bussen for nagon vecka sen.
vi akte buss i atta timmar. jag sov och lyssnade pa musik..vid ett stopp hor jag gitarr och sang.
da sitter det en snubbe i 20arsaldern langst bak som har plockat upp sin gitarr och sitter och sjunger! seriost!
jag skrattade. hur lite sjalvdistans far man ha sa man tror att en fullpackad buss har lust att lyssna pa nar man sitter och mentalt runkar till sig sjalv.
hata gitarrkillen som jamt pa alla fester, festivaler ska spela gitarr. helst ska alla lyssna ocksasa han far sta i centrum. ni har mott honom, han finns overallt. jag brukade gilla en kille nar jag var yngre som ALLTID tog fram gitarren pa fester och skulle spela. jag var ratt sald pa honom da och hatade inte honom for det..plus att jag var ratt ung. jag ar inte sa ung langre och gitarrkillen ar sa sjukt avtandande.

jag har nog alltid haft lite svart for manniskor som vill sta i centrum mycket. jag sjalv vill det inte alls. eller jo,,men inte pa det planet. jag haller hellre kaft och betraktar istallet. har aldrig forstatt hur folk orkar prata sa javla mycket eller varfor dom maste halla pa och havda sig i grupper.


jag reser sjalv nu..lite ovant ar det. har en del dotid. kopt en bok nu. jag ar inte hungrig sa jag kan inte ata heller.
ska nog ta en svang till affaren och sen ga ner till stranden lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0