min crush pa lars


jag har lagt ner hatet mot min forra arbetsgivare.
det har lost sig nu och nasta vecka far jag mina penningar..
need it.
men min konsulent som det sa fint heter,..lars e sa himla trevlig.
aldrig traffat honom..det var inte han som holl i intervjuen eller sa..men varje gang vi pratat i telefon har han varit sa schysst och charmig att jag blivit helt glad.
jag e en sucker for charm..
han ar sakert 45, har barn och ar jatteful.
i sitt senaste mejl var han ocksa trevlig..fragade vart jag reste och sadar..var personlig.
snart kommer jag sakert borja dagdromma om lars ocksa..haha ( kanske pga av det rader total javla torka pa snygga, normala ,smarta man runt mig som jag blir intresserad av. alla e dryga,perversa, har flickvan ar arkemongon, bor i ett annt land eller annat.= for snalla, bra sa jag inte blir intresserad. hata toffelman)
hade ju varit lite trevlig med en lite anonym flort sadar..
i will write him back..soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0