nu ar jag redo att aka hem

ok. jag far erkanna att jag ibland har fel. att mina fordommar mot mainstreammanniskor inte alltid stammer. det har faktiskt varit jattetrevligt aven om jag inte har samma musiksmak, samma kladsmak eller intressen som dom andra. brudbruden har pluggat ratt mycket men det gor inget..jag har strosat omkring som jag velat.
haha brudbruden dackade igar..och blev duschad av sin kompis innan eftersom hon inte kunde lagga sig i sangen med all negerfarg pa sig..haha
jag sjalv var mer lagom..lyckades till och med att dricka en ol fort fran en slang..sant som jag inte ar sa bra pa annars..som tur tog vi det lugnt pa kvallen. jag kande av min klaustrofobi nar det var for mycket folk pa stallet vi var pa..gillar inte att det dykt upp sadar..kanslan av att det ar alldeles for trangt..blir nervos, far hog puls och blir acklad av massan med manniskor som ar for mycket for mig.

alltsa jag fattar inte hur tjejer som gar i klackar gor..hade ju kopt partyfeet men mina fotter dog anda efter att ha gatt i klackar hela dan. och nu snackar vi bara typ 3 cm klackar. jag haltade hem. vet inte om mina fotter svullnar eller natt. for det gor sa sabla ont ( haha vem anvander sabla nufortiden)
nagon som har nagra femmetips pa hur man overlever?

imorgon aker jag hem.
det ska bli skooont.

den har kanadensiska bruden spelade puscifer for mig.
hur kan jag ha missat dom. a perfect circle ar ju ett av mina favvoband. maynard ager.
jag ska tanka albumet v is for vagina och remixerna nar jag kommer hem
lyssna pa remix av queen b har

vi ses hemma i svedala!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0