olabukse


det ar jeans pa norska.
haha

idag har jag motionsimmat i huset brudbruden bor i. hade hela poolen for mig sjalv. love it.
nar jag skulle ga kom en het kille. jag gick anda.
det ar tva till pa besok i lagenheten. en av mannen ar ex till en av tjejerna som bor dar(eller dom ar kanske ihop nu..dunno). den andra ar kompis till exet a han ar val ratt trevlig men har en slemmig touch over sig..
 tjejen och exet ska ut ikvall och slemmet. hon ville att jag skulle folja med dom. brudbruden ska inte ut. tror bara tjejen och exet vill att slemmet ska ha nagon att hanga med. jag bara vet att han kommer lagga en hand pa mitt kna. han ar sa oattraktiv sa jag nastan blir acklad. vet inte om jag vill ga ut. jag kanske borde forsoka vara sadar social och enkel som jag egentligen inte ar.

igar kopte jag en jacka. till. har spanat pa den ratt lange.

sen at jag pannkakor pa pancakehouse.

jag tror jag har nagon slags kris upcoming. jag ar i det stadiet da jag maste borja ta beslut.
och da jag ska se om det funkar att bo i sverige. men vart fan ska jag annars ta vagen.

jag saknar sallskap. pa riktigt.
gar och tanker pa man som gjort mig illa. som jag gjort illa.
och hur man fortsatter sakna fast man inte borde. for att det blir sa tomt efter
och att man ibland bara dor efter att vakna med nagon som ligger och andas en i nacken. nagon varm och skon som pussar pa en.
hud och hander
jag dor

Kommentarer
Postat av: jonna

pussen

2008-04-18 @ 14:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0