pejn


jag har dodens dott idag!
jag e saaa bakis.
fast jag haller pa och vakna upp ur min bakiskoma nu.
har checkat ut fran rummet ocksa sa nagon sang har jag inte
whine!

det trakiga ar att min snygga roomie aldrig kom till baren igar.
det braiga ar att det var roligt anda. det var karaoke och folk var fulla och sjong falskt..
sen satt jag och snackade med en kanadensare hela kvallen. en firefighterkanadenare (nej jag tycker inte det ar hett med hunkar i uniformer, och nej han var inte ens hunk men han var inte min typ for det..)
anyways..det var trevligt med sallskap och jag stor mig att det ska va sa svart att umgas med motsatta konet pa utestallen..att bara prata for att man vill prata. for det kommer garanterat en raggningsreplik nagon gang under kvallen. men han var schysst inte alls pa. dock bjod han mig pa southern comfort..och jag slukade. sen bjod jag honom och sen hade jag helt plotsligt druckit ratt mycket, plus JD coke.
en parantes bara..jag fattar inte varfor vissa manniskor tjurar sa javla mycket over det har med att bli bjuden pa dricka. det ar val fan inget fel med det..plus om jag gillar killen sa bjuder jag saklart nasta. kopa rundor ar liksom a ratt vanligt.
varfor ar det sa hemskt att lata sig bli bjuden? min exlover blev skitsur en gang nar jag sa att en kille bjudit mig pa drinkar..nu tror jag eg det var hans satt att va avis pa..men anda..det betyder ju inte att man ar skyldig nagon nagot.
och jag skulle aldrig komma pa tanken att forvanta mig det eller tjata mig till bjuddricka av man.

anyways..jag blev full och glad och tackade for mig runt tolv och snubben foljde mig upp till rummet men jag sa "have fun" och sen gick jag..lag i flera timmar och kunde inte sova for jag var for full. hade toa pa rummet men hade varit sa sjukti pinigt att krakas dar..jag kraktes aldrig.

fick se min heta roomiens bara overkropp imorse..mumma.

idag har jag gatt runt pa stan. det regnar. jag har matt sa javla illa. usch. jag som har en 17timmars bussresa ikvall. satt pa ett cafe ett tag bara for att fa sitta ner. fick i mig lite mat imorse men min mage kanns fortfande som ett inferno. ska forsoka ata lite innan jag drar. nagot som inte luktar sa mycket..nagot latt..typ sushi.

jag som skulle ga i dyra vintageaffarer idag och kolla..men det regnar ju anda.
sprang av misstag pa fralsis och handlade ett linne, en sjal och orhangen..next to fashionistatransor.

jag kanner inte behovet av att bli skjuten langre..men jag ar fortfarande ratt klen.
och vad gor man om man blir dalig pa stan..kraks i en buske? jag hade skamts ihjal.

nu ska jag strax koppla upp mig pa skype for att ringa till mormor och gratta henne. det lar va upptaget..min mormor ar en popis tant. med all ratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0