todays dinner: tons of icecream

jag skulle ga och kvallsfika ata nagot eftersom jag inte atit sen lunch, men jag var inte hungrig. sen gick jag forbi glasscafet som jag sneglat pa. jag var bara tvungen..bestallde in glass for en person..kolla vad jag fick..its massive!
image55
jag orkade inte ata upp allt!

idag regnade det..jag sprang in pa bibblan och kollade pa utstallningenidag. jag kande mest for att lipa. det ar fan jobbigt a inte kunna ha nagon privacy..att bara ha typ en toa om man vill vara helt sjalv.

raffat sota tanter idag. tanter med solglasogon ar sa tuffa! sag en tant med glajjor och rod liten vaska..skitsnygg.
en annan valdigt posh tant forklarade hur jag skulle ga pa bibblan utan att jag fragade henne. hon hade lappstift och var helt uppsnoffsad. jag ska bli en san tant..

fick byta rum nar jag skulle stanna en natt till. tankte att jag inte orkar kallprata med mina nya roomies..alltid samma fragor..vilket land ar du ifran, hur lange ar du har,,vart ska du resa..osv.
men en av killarna pratade med mig. han var sa nice..han ar engelsk och skitsnygg! omg i would so do him.han gillar saker blonda brudbrudar men anda. det ar hans sista natt. min med. han ska va i baren ikvall. jag borde ga dit

jag kopte inte bootsen jag spanat pa. men jag kopte klockan.

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0