bk på lannet

att inte riktigt bor här men fortfarande har saker här ger mig lite ångest.
jag vill flytta allt, men det går inte nu.
det är alltid lite tillvänjningstid mellan två olika ställen.
man har så jävla mycket saker. när ska jag titta på mina gamla skolkataloger. eller vad har jag för användning av mina tibetanska böneflaggor som jag köpt i dharamsala?
jag önskar att jag inte hade så mycket skit som binder mig.
nog om skit och ångest.

på min födelsedag kom min kvinna och ringde på dörren och hade med sig en chokladtårta med ljus på till mig.
igår hittade jag min present. en biljett till mogwais spelning
kussen säger att jag har den bästa bästisen
jag är beredd att hålla med.
puss på dig mitt älsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0