emmabouuda

så här va att

*så nice att kunna ta in alkohol på området. bag in box med mig all day long. jag sänkte nästan en 3liter på en dag. vaknade med lite seg men annars ingen bakfylla
* en av den inte så liggbara i justice stod bakom oss på smk. jag sa till ellie att rumpa honom. hon stod ju så bra till.
jag var tvungen att göra något så jag bad honom om eld. han verkar nykter och väldigt ointresserad av att någon överhuvudtaget skulle konversera med honom
* mina lovely galpals. det var mycket romantiserande runt glen och kollektivet. undrar om ellies vän tyckte det var jättespännande
*vår bandare..den snyggaste jag och ni någonsin har sett
*bikini svett/slack vädret varvades med lite regn. men det var uppehåll alla kvällar. jag har inget att klaga på
*kvällsol, vin i gräset och detektivbyrån
* man känner sig lite töntig när man spottar bloggkändisar..men sedir är ju hur cute som helst. alternativblattar är mumma
*träffade min beundrare.han vågade inte stöta på mig. verkade vara lite chockad över att se mig stylish..typ.."har Du kajal på dig??"
* såg en liten tjej som var på pricken flatversionen av rory från gilmore girls.
* träffade dave. jag peppar honom att flytta till min stad så vi kan börja hänga igen. han var som vanligt och är skitbra att ha omkring sig.
* försökte få en vän att inte hooka med en brud. vännen har redan kvinna där hemma. well,,det är inte min sak att moralisera men jag vet lite mer bakgrund hur den här vännen har haft det innan med brudar så jag blev lite overprotective där. om han inte hade haft tjej hade jag hånglat upp honom bara för att. bruden var ju inte ens snygg. så han hade noll anledning tyckte jag. vännen och hans tjej och strulbruden jobbar dessutom på samma jobb. kul för dem.
* själv hånglade jag bara upp min snygga kompis lite och någon annan random kille. annars var jag inte sugen alls.
* hade ett span. vi kom fram till att han var postrock/weezer-kille. han syntes inte till på dag två när jag tänkte ta honom. det var inte direkt någon annan jag verkligen ville sa så jag la ner. blir inte särskilt festivalkåt. ligga i tält verkar jobbigt och osexigt. flera dagars otvättad kuk..nej tack.
* det var massa getingar överallt...fyyy
* vad är grejen med fula kalsongkillar som går runt..ta på er! ni har inte snygga tattus, det är inte hett med er häng-mage, ni har inget ass att tala om och ni är rätt avslöjade när ni gått runt med era sk: liggaundies i tre dagar. vemfan vill ligga med någon med tredagarskallingar?? inte jag iaf.
* jag rökte som en jävla borstbindare..örk
*smålandsrullar har gått i konkurrs! så sad. hade sett fram emot asgod festivalmat
* jag blev inte så gnällig som jag brukar. det var tack vare mitt lovely sällskap. saknar er. vakna brevid söta hästen som sov med mössa på. hade ingen angst heller..sjukt skönt.
* fick skjuts hem. avslutade med pizza i en annan håla i småland. såå gott. salt, flott och kebabsås.

det var den bästa festivalen sen mit första emmaboda. de andra som var förstagångs-emmabodare verkade frälsta. det kanske kan bli en tradition det här, vad säger ni??

vill man snoka mer kommer jag nog lägga upp lite bilder på fuckbook när jag pallar


trodde jag tagit någon mer lite bättre bild. men här är the ultimate festivalbandare
notera de två facken där längst ner där man kan lägga sina kasettband.

Kommentarer
Postat av: j

hihihi sedir... asså du diggar honom du? lustigt det här med blogvärlden.. irl-världen blir så liten då!

2008-08-04 @ 18:26:44
URL: http://www.jonnaellen.blogspot.com
Postat av: tjeck

j!

om du känner honom får du ju introducera oss! dessutom är han lite lammkött vad jag förstått



har du sett till min svarta jeanskjol i din lägga? titta efter den är du snällis..puss!

2008-08-05 @ 11:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0