en av de första dagarna i mitt nya liv

folk blir impade av mitt centrala läge.
till och med en man från ett bemanninsföretag sa typ; wow,,vilket läge, när jag berättade vart jag bodde.
ehhh.
jag kommer från lannet. det är trevligt att bo centralt. praktiskt liksom.
idag var det en annan kille på jobbet som sa wow. det där är typ nya inneområdet. där skulle jag vilja bo.
istället för att slicka i mig är jag alltid såhär
-men det är bara andrahand.
eller om någon ger mig en komplimang angående hår eller kläder så kommer jag med någon slags undanflykt. eller nedvärderar det, mig. ska sluta med det. ska bli lite skrytig istället.

mitt jobb känns bra. 10 mins promenad. folk är ok. jag får spela tv-spel på lunchen osv.
det blir nog bra. dessutom verkar det som jag fick en tusing mer i lön än de från samma företag som jag.
kanske för att jag ska jobba med utlänningar. eller norrmän.

snabel-a heter tydligen alfakröll på norska. haha så jävla fult

det är så sjukt vuxet att ha massa alkohol hemma, sparad alkohol lix.. vi har öl, sprit och vin hemma!

fan också. nu måste jag laga matlåda tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0