^^

kussen har nyss gått.
jag har inte varit så själv så mycket i läggan än..lite märkligt.
jag och jlove gick och handlade på willys idag. jag fick lite storhetsvansinne och köpte på mig ditten och datten.
vuxet att handla på willys. jag ska börja ha respekt för pengar och så. leta billiga prylar.
det slutade med att jag hade alldeles för många kassar med mig hem. tur att jag hade cykeln, men när du gått j så tappade jag givetvis en av kassarna och stod halvvägs ut i ett övergångställe och svor medans jag plockade ihop mina saker.
det är så schysst att folk kommer hit och hänger.

jag borde sova. det är mycket som ska fixas imorgon. får se vad jag hinner.
kussen outade att mogwai ska spela i sverige i höst. jag dööör av lycka.
det är mina enda must-sees för tillfället. och jag har missat dem flera gånger..
åhhhh...måste köpa biljett snart.

nu tänker jag sova snart mina vänner
enjoy lite mogwai innan läggdags. de där gitarrerna ger mig rysningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0