flyttcountdown

jag gick och tittade i den stora möbelaffären idag.
det är löjligt hur upprymd man kan bli av att kolla på saker man vill köpa till sin lägga.
kollade igenom alla mina saker som bara ligger för förvaring.
en svunnen tid. när jag skev prettosvåra brev med personer jag inte pratar med längre. de flesta av dem iallafall.
och ack..mina darlingtidningar från 2000. vart ska jag göra av dem? men hur ska jag kunna slänga?

jag är trött
jag är besviken och irriterad, särskilt på mig själv och på den här brudigheten jag avskyr hos mig själv.
han kommer inte. inte nu
jag ska ju flytta nu god damit, sluta tjura.
jag känner mig nog mest lite dum. dum & lätt. och mest tjurig.

all den här energin man lägger. orka. allt det man utsätter sig för när man försöker våga.
det är så knepigt allt.
allt det som är lätt när man bara stänger in sig och tänker bort allt utanför.
lite pejn får man väl stå ut med
så man vet att man lever
jag erkänner att jag gillar när det känns.
good or bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0