gräsmattor & familjer

jag klippte gräs igår.
men bara halva mattan. det började regna sen
så jag drack kaffe med mormor och morfar istället.
jag klippte och tänkte på dysfunktionella familjer,
som tiger ihjäl konflikter, som inte kommunicerar..at all.
det är lite onödigt.
det är nog vanligt med familjer där man låtsas att allt är bra.
vi har inte haft ett sånt där familjeråd med mycket känslor som vi borde ha
men det är bättre nu. luften känns lite lättare. alla är inte lika förbannade och griniga.
fast det finns fortfarande saker som behövs redas ut och diskuteras, saker från way back. tonårsåren
hur vi ser på saker och ting
hur de ser på saker och ting.

jag vill dricka öl och lyssna på musik med mina loved ones i lägenheten..
NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0