hjärtrevolution


häromdagen var det som att komma hem till ettminislakteri i huset
jag kom hem till 1/8 nystyckad oxe.
det var dött djur i hela köket..heela köket.
det stank som faan.
vågar knappt öppna frysen nu.
jag skulle ätit rödbetssoppa den dagen.
kände mig inte riktigt så på att äta något rött eller överhuvudtaget äta i närheten av köket
jag försöker släppa den bilden. jag försöker släppa lukten.

emmabouuda var nice. jag är stört trött. perfekt svalt på rummet. rastlös.
vill skeda..kom hit hunden!
det får bli imorgon snart. då sticker jag igen.

det stör mig att jag inte kommer in på heartrevolutions sida. jag ska ju köpa mig en tisha.
ellie får guida mig, så får det bli. lovely att se dig igen ellie, i've missed you.
kom och dja på min fest. det blir såå bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0