i'll find a cab to take me home. if only my heart would stop beating so fast


skulle kunna skriva något om att magen knöt sig ikväll och jag fick framtidsångest.
jag tycker i allmänhet inte om människor så mycket. inte anonyma människor i folkmassor.
där är det så få som tilltalar mig.

trött på den här hippiestilen killar har i den här stan.
högt hårfäste och håret uppsatt i en litenliten toffs och sen skägg.
eller varför inte skabbiga dreadskillar som naturligtvis går runt med en afrikansk trumma under armen.
så förutsägbara och oheta.

ätit sushi tills vi dog ikväll. nästa gång kanske jag kan göra det själv också.

trött på att jag ofta blir besviken på folk runt mig, att jag reagerar så mycket alltid.
imorgon får jag kanske ett jobbsvar. jag hoppas inte ens på det. jag vill helst inte svara

jag fick en sån fin present av hästen. ett fint örhänge. kommer använda det mycket, tack söta rara.

nu somnar jag
jag gillar det inte. men jag saknar honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0