tröttisen


sleepyhead borde sova nu

nattens citat. min vän har gått med i darkside nyligen
"darkside är fullt av massa 30åringar som vill lista ut huruvida jag vill bli tvingad till analsex eller inte"

hon tyckte min nya pic var en porrig-suga-på-korvbröds-bild.
kaka ffs!
e-boda internhumor i say.
sen blev det kak-sucker
sug min kaka. sug på min kak. kakjob
moderkaksjob.
kakjob är det nya blåsjobb.

sen pratade vi barn och hennes hor-man.
kan inte du komma och laga din curry-sås till mig snart ,angry-glen??
du kan till och med få jaga mig och försöka vända upp och ner på mig om vi ses snart..mkej??

ok. jag är trött tramsig och hungrig som fan. jag är mest moody och hungrig nuförtiden så min framtid är nog att bli fatsoemo.
hoppas inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0