tjeckoslovakia bitch

annars har det varit nice med systern. så fort jag slutat vara lynnig dvs. jag är det mycket nuförtiden som en jävla 3åring.
en unge som behövs sättas på plats eller få en kram. jag fattar inte och jag hänger inte med. kan inte skylla på preggo-grejen nu iallafall. jag blir skitsur, ledsen och trött, sen glad och så börjar det om igen.
vi simmade tantsimm. vi hade nästan hela simhallen för oss själva.
det var en liten utvecklingsstörd gubbe som agerade badvakt som skulle vara pratade med oss och försökte vara lustig.
det är skönt att bli trött i kroppen sådär. sen är det ju bonus att man inte behöver bli svettäcklig i vatten.

när jag är moody finns det två sätt att lösa det
1. knulla eller
2. shoppa
blev lite snäll efter no 2 men inte jätte.

tänkte att det bara varit såhär mycket i sommar men det har det inte alls. det har varit sen tidig vår. snart går jag och testar mina halter i kroppen. gör något åt det. knapra igen. vi får se. jag är rätt mycket pain in the ass att umgås med nu.
sorry bout that.

jag hade tänkt skriva om annat men sen tappade jag humöret och ja

nu ska jag lyssna på boys noize och fixa ihop mina saker

ps. j kom på mig och min hemlis, hon säger att hon fattade direkt..d.s

ps2. fick ett mejl från en kollega från tråkjobbet han ville att jag skulle komma på fest hos kusinens pojkvän och andra sommarjobbare..ha! tror de att jag är hemma en helg. jag är en sån som tackar nej allt som oftast. jag ska tacka nej till en annan fest också. nej till fest ja till ligga. d.s2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0